Leta 2021 je nastala simbioza med Krhlanko B. in odsotnostjo svetlobe [təma], ki v svoji umetnosti želita razvijati radikalni konstruktivizem… Brezkompromisna narava teh čutnih dražljajev ter paradoks- strpnosti (K. Popper) našega časa sta pripeljala to glasbo v našo realnost.

All Tomorrow’s End je zadnji del Trans-formacijskega Triskla, triptiha, ki opisuje naš prehod v novo normalnost. Trudimo se izdelati robota, AI (Umetna Inteligenca), ki nam bo na zunaj podoben in celo pričakujemo da nas bo na koncu procesa slepo ubogal. Zelo pogosto pozabimo, da je za ta prehod v Transhumanizem (komad 1) potrebno tudi spremeniti človeka, tako da bo ta čim bolj podoben robotu – Aiju.

Vse kar je „človeško“ je postalo šibkost in mora biti odstranjeno. We are VR (2) je bolj ciničen pogled na trenutno globalno okolje, ki se prostovoljno cepi, čipira, vgrajuje linke (neuralink) ipd,… Posameznik tako postopoma dovoli, da z njegovim telesom lahko počnejo vse mogoče in nemogoče. Prostovoljna Indoktrinacija tehnike in načel samo zato, da lahko posameznik lažje ubeži svoji realnosti, Večina ljudi na tem svetu ni več zadovoljna s svojim življenjem, zato izberejo ta beg v navidezno „realnost“ (eskapizem VR). V skladbi All Tomorrow’s End, zadnjem delu triptiha se kot civilizacija, kot virus, „prestavimo“ v vesolje. Svoj dom smo dobesedno uničili in s sabo smo vzeli vso tehnologijo in (idiotsko) ideologijo, ki je bila potrebna, da nas je spravila na rob obstoja, na samouničenje in na izbris vsega kar je bilo nekoč človeško. Sedaj v vesolju ponavljamo iste napake,…

 

 

1) Transhuman

A calm, resolute and chilling gaze into the heart of the bio-digital abyss. A cold, unflinching look into the fractured near present. – Alexei Monroe

 

2) We are VR

The Age of the Imbecillus – “We Are VR” After more then 100 years of Eugenics and Neoliberals on “power”, we finaly reach the Peak of our Society, the mental and moral imbecility.

3) All Tomorrow’s End

 

Credits:

Music by Bojan Krhlanko

Lyrics adapted from the Book All Tomorrows: A Billion Year Chronicle of the Myriad Species and Mixed Fortunes of Man – C. M. Kosemen

Produced by Bojan Krhlanko and [Təma]

Mix: Bojan Krhlanko https://www.facebook.com/bojankrhlanko.artist

Mastering: Matej Gobec

Vocals: Ivan Ender *

Vocals Recorded @ Dailyhero Recordings by Marc Wüstenhagen  http://marcwuestenhagen.de/

Film made by Matic Skušek

Additional scenes by Sanja Star

Cover design by Chiara Mazzocchi http://www.chiaramazzocchi.com/

 

Bojan Krhlanko je eden izmed najkreativnejših glasbenikov v Sloveniji.

Z odliko diplomirani jazz bobnar je trenutno aktiven na področju produkcije elektronske glasbe, proste improvizacije in video produkcije.

Zelo je cenjen kot učitelj tolkal.

Trenutno redno sodeluje z vrhunskimi umetniki iz Slovenije ter tujine.

Od leta 2017 pa je stalni član skupine Laibach, s katero koncertira po vsem svetu.

Ivan Ender (aka Pascal Rogl) je metal underground aktivist pozicioniran v Berlinu. Manager in publicist (No Name mag., Metal Planet in Rock Hard Slovenija. Glasbeno aktiven je bil v zasedbah: Epidemic, Pragwald, Üngott, Heptagram, ter Təma.

 

Marc Wüstenhagen, kitarist in producent studija Daily Hero Recordings

med drugimi tudi : Emil Bulls, Depressant, Bloodbath, Insidious Disease in təma.

 

Matej Gobec, producent studia  Soundgrounded med drugimi; Hazard, Laibach, Elvis Jackson